الخميس، 5 فبراير 2009

شات مع نفسى


اه استريحت بعد البوست اللى فات يلا هعاود الكلام تانى مع نفسى

ايه اللى مزهقك ياحتة جوافة

انا =مش عارفة بس اتخنقت مرة واحة كدة

انا العاقلة =من ايه حبيبه كلبى

انا =مرة واحدة كدة لقتنى مخنوقة وعايزة اتكلم مع حد يعرفنى اوى ويحسنى ودة للسف زى مانتى عارفة مش موجود

انا العاقلة = بصى دورى جوا نفسك على حاجة بتحبك وعايزة تساعدك اكيد هتلاقيها فى نفسك ان كان الواقع حرمك من ابسط حقوك انى تجدى الشخص اللى يفهمك افهمى انتى نفسك

انا =طب افهمها ازاى

انا العاقلة = حاولى تعرفى انتى عايزة ايه وتعمليه

انا = انا كنت بمشى ورا عقلى وبفكر بعقلانيه جدا دلوقت عايزة اجرب امشى بقلبى واخليه هو اللى يمشينى

انا العاقلة = ها وبعدين

انا = خليت قلبى يتكلم شويه واعرف عايز ايه لقتنى همشى على هوايا وانا مش كدة

انا العاقلة = ها وبعدين

انا = مشيت وراا قلبى مالقتش غير كسرة قلب وحزن

انا العاقلة =واخرة الحيرة دى هتعملى ايه قلبك وعقلك نويتى تعملى ايه

انا = مش عارفة نفسى اجرب مشوار المشى ورا قلبى لحد الاخر لانى مشيت ورا عقلى كتير ماخدتش منه حاجة غير وجع الدماغ وانا دلوقت بدور على حب صادق عشان كدة هستعمل قلبى

انا العاقلة مسكت انا المجنونة وضربوا بعض بالشلاليت

لان انا العاقلة قربت تتعدى من انا المجنونة والاتنين عاوزين يفرقعوا فى بعض

هناك تعليق واحد:

Kiara يقول...

امشي ورا قلبك بس الاول اتاكدي ان قلبك ماشي صح