الخميس، 5 فبراير 2009

فضفة وحبه شخبطة


السلام عليكم

انا جايه النهاردة افضفض وبس مش اكتر

بجد النهاردة حسيت بخنقة رهيبه بل شنيعة اتخنقت حسيت انى عمرى بيجرى ومش عارف اعمل حاجة واللى ابات فيه اصبح فيه بجد احساس مؤلم انك مش يكون عندك امل انك تستقر وتحس بالاستقرار النفسى فى حياتك دة اللى قلقنى اوى قلقانة افضل طول عمرى اكون وحيدة كدة ومش لايقة حد اكلمه ويفهمنى دة اللى راعبنى انى ممكن افضل انسان مش لاقى حد يفهمنى

وانا اعمل ايه عشان الناس تفهمنى بجد انا بدعى ربنا يشيل الاحساس الزفت دة من دماغى

وافكر وفيها ايه لو مالقتش حد يفهمنى فى ستين داهيه افهم نفسى انا بقى هو حد ليه عندى حاجة ولا ايه

يعنى وفيها ايه مش لاقيه حب فيها ايه يعنى لما اعيش من غير حب المهم احب نفسى واحافظ على شويه العقل اللى فى دماغى ممكن ينفعوا وقت الزنقة

وفيها ايه اللى اصغر منى هيتجوزوا فيها ايه فى ستين داهيه المهم احافظ على دماغى هى اللى هتبقى لى

وفيها ايه شايفة فى الشغل الامرين والمديرة بنت التيييييييييييييييييييييييييييييييت

موريانى العين الحمرا وحاسه انى هطلع منها على نقالة وفيها ايه يعنى يمكن الواحد يموت ويستريح المهم دلوقت انى احافظ على شويه الدماغ

فيها ايه يعنى ناس عاوزة تضحك عليا ويفهمونى انهم بيحبونى واديهم انا باللى فى رجلى فيها ايه يعنى

فيها ايه الشباب عاوزين بت مدندشه وانا حاطة طاجن ستى على دماغى وماشيه بيه فيها ايه يولعوا راخرين هو انا كدة بت عاملة زى العمل الردى دة ذنبى

فيها ايه لما يكون جوايا كل الصراعات دى ولسه عايشه او عاملة نفسى عايشه فيها ايه لما تكون مشاكلنا على الهامش لا حد بيسمع ولا حد شايف اللى احنا فيه وكل مااحكى لماما على مشكلتى تقولى ماتتكلميش

المفروض اسكت لا مش قادرة اسكت مش قادرة اعصابى هتفرقع وانا مش هسيب نفسى افرقع

من الاخر نفسك فى ايه يانفسى

نفسى اعيش نفسى يبقى لى اسرة ولاد وعيلة

نفسى مش الاقى نفسى وحيدة

دة اللى نفسى فيه صعب تحقيقة ولا الموت اسهل بكتير من المتطلبات دى

ليست هناك تعليقات: